WERKWIJZE & TARIEVEN
INTAKE & OFFERTE
Om een goede indruk te krijgen van de huidige situatie kom ik bij je langs en bespreken we de wensen en knelpunten. Op basis van dit gesprek maak ik een offerte met de geplande werkzaamheden, de geschatte tijd en de bijbehorende kosten. Klik hier om contact met me op te nemen voor een vrijblijvend en oriënterend gesprek.
UITVOERING & AANPAK
Als we aan het werk zijn, vormen jouw wensen en mogelijkheden steeds de basis. Jij beslist; ik help je om de keuzes makkelijker te maken door je te sturen in de manier waarop en de volgorde waarin we te werk gaan.
Ik werk volgens de code van ethiek van de Nederlandse beroepsvereniging voor Professional Organizers (NBPO). Dit houdt in dat ik discreet en respectvol omga met de mensen, situaties en spullen die op mijn pad komen. Ik oordeel nooit, maar werk naar een oplossing toe. Is er een bepaalde vraag of situatie die mijn expertise te boven gaat, dan zal ik je zo mogelijk en in overleg doorverwijzen.
TARIEVEN
Aangezien ieder mens en iedere woon– of werkomgeving uniek is, maak ik een offerte op maat, opgebouwd in dagdelen van 4 uur. Mijn uurtarief ligt tussen de €60 en €75 per uur exclusief btw, afhankelijk van de omvang van de opdracht. Wil je meer informatie? Via dit formulier kun je contact met me opnemen.
EVALUATIE & NAZORG
Een organize sessie brengt vaak veel teweeg. Daarom plannen we samen een evaluatiemoment om te bespreken of alles naar wens gaat en of er behoefte is aan een vervolgafspraak. Heb je nog meer vragen? Neem contact met me op, ik help je graag verder.