TO GET ORGANIZED

DIENSTEN

Ik streef er naar om het organizen leuker te maken door de aandacht voor vormgeving in de keuze van materialen die ik gebruik. Particuliere en zakelijke klanten help ik graag met:

  • het organizen en optimaal indelen van diverse ruimtes in huis
  • het organizen en optimaal indelen van werkplekken thuis of op kantoor
  • het organizen, opzetten of digitaliseren van je administratie
  • het organizen van een verhuizing of boedelafwikkeling
Het beroep professional organizing is midden jaren 80 in Amerika ontstaan en eind jaren 90 naar Nederland overgewaaid. Een professional organizer begeleidt en adviseert bij het creëren van orde en overzicht in tijd en ruimte. Een professional organizer helpt je keuzes te maken die je in staat stellen gestructureerder te denken en te werken, effectiever om te gaan met tijd, ruimte en middelen en meer grip op je leven en energiebalans te krijgen (bron: nbpo.nl)
RESULTAAT
  • meer overzicht – omdat je spullen en papieren zijn uitgezocht en georganiseerd
  • meer rust – omdat je geen hoofd vol met lijstjes en to-do’s meer hebt
  • meer ruimte – omdat je huis of kantoor is opgeruimd
  • meer tijd – omdat je efficiënter werkt nu je alles meteen kunt vinden
  • meer inzicht – omdat je weet welke werkwijze bij je past
  • meer geld – omdat je voortaan op tijd betaalt en geen dubbele aankopen meer doet
  • meer plezier – omdat je georganiseerde ruimte er ook nog eens leuk uitziet