AT THE OFFICE

• Wil je je administratie ordenen en documenten digitaliseren?
• Ben je altijd in stapels papier aan het zoeken naar de juiste documenten?
• Is je agenda vol met (dubbele) afspraken waardoor je afspraken vergeet?
• Kom je vaak te laat omdat je de benodigde papieren niet kon vinden?
• Blijven de e-mails en inkomende post je maar achtervolgen?
• Gaat je kantoor over op ‘het nieuwe werken’?
• Wil je de archiefkasten en je werkplek wat opfleuren?
• Gaat je kantoor of werkplek verhuizen en zie je op tegen het uitzoekwerk?
LABELS & BASKETS HELPT JE MET
  • het efficiënt inrichten van werkruimtes en werkplekken
  • het adviseren bij de aankoop van nieuwe opbergmaterialen
  • het aanbrengen van systeem in de administratie
  • het digitaliseren van dossiers en archiveren
  • het toepassen van digitaal agenda- en e-mailbeheer
  • het coördineren van interne en externe verhuizingen